czwartek, 15 stycznia 2015

Nominacja

Dziękuję Kareena Surabiku za nominację i wciąginęcie w zabawę ^^ (http://suna-gakure-monogatari.blogspot.com/)

Więc działam:
1. Ulubiony bohater z Naruto?
Hinata (Ale przy pewnych modyfikacjach ;P) i Sasuke
2.Który z bohaterów Naruto Twoim zdaniem miał najbardziej tragiczną/wzruszającą historię?
Itachi ;(
3. Czy dużo czytasz?
Staram się jak najwięcej w wolnym czasie.
4. Od kiedy jesteś w blogosferze jako autor?
Od kilku lat, około 3 ;)
5. Jakie są Twoje ulubione gatunki ff (przygoda/romans/thriller itd.)?
Psychothriller, troszkę romasu
6. Jakiego bohatera lub wątek usunąłbyś/usunęłabyś z Naruto?
Sakurę i jej wzdychania do Sasuke (przepraszam fanów), znacznie ciekawszy jest ten pairing w twórczości polskich blogowiczów ;)
7. Jakiej postaci Twoim zdaniem Masashi powinien poświęcić więcej miejsca w mandze?
Itachi i Neji
8. Ulubiony wątek/scena z anime?
Walka Sasuke vs Naruto :D Ewidentnie ta!
9. Co myślisz o zakończeniu Naruto? Świetne/słabe/zgodne z przewidywaniami?
Z przewidywaniem, liczyłam na coś bardziej oryginalnego :(
10. Ulubiony i najbardziej znienawidzony paring?
Narusaku- znienawidzony (od początku) Ulubiony? Ciężko powiedzieć :/ Muszę pomyśleć ;)
11. Jaki jest Twój ulubiony ff na bazie Naruto (tytuł lub adres)?
Wszystkie które mam w ulubionych lub obserwowanych :D Wejdźcie i sami sprawdźcie mój gust

Moje nominacje wkrótce umieszczę :D Muszę pomyśleć nad ciekawymi pytankami ^^

1 komentarz:

  1. Też myślałam o Itachim i Nejim w pytaniu 7. ;) Dzięki za odpowiedzi. Z moich obserwacji wynika, że nikt nie jest do końca zadowolony z zakończenia. Oprócz mojego faceta, dla którego NaruHina jest wystarczająco satysfakcjonujące by przyćmiło wszystko^

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie Napisz do nas... Wyslij